Přeskočit obsah a dostat se k menu

Yuki Sport 125 (2004)



 Jak hovoří letáky :,, Legendární bandita! Nedostižný a moderní stroj s dávkou adrenalinu. Yuki 125 Sport je tu i v tomto modelovém roce se řadou designových vylepšení a novým motorem stále za naprosto nedostižnou cenu která, nemá konkurenci. Sport 125 rozhodně patří do vyšší třídy, ale i tak je díky snadné ovladatelnosti a údržbě vhodný opravdu pro každého.´´ Ale podívejme se na něj okem budoucího kupujícího.

Yuki Sport

 Dojmy
  Na první dojem je patrná inspirace konstruktéru u velkého sourozence a to BANDITA. Chromované budíky, chromované kryty airboxu a leštěné límce kol jsou toho důkazem. Posaz na motorce je cestovní a pohodlný. Sedadlo je měkké a dostatečně velké i pro spolujezdce.

 Design
 Kromě příbuznosti s bandaskou konstruktéři vhodně zvolili tvary plastů, nádrže a celkové proporce. Motorka budí dojem jednoduchosti. Originální barevná řešení se mi moc nezamlouvaly a tak došlo na změnu ve stylu Yamaha YBR. Na motorce vynikly kola a chromované díly, dle mého názoru působí elegantněji.

 Světla , přístroje, zrcátka
  Přední světlo je dostatečné. Při použití dálkových světel je nadprůměrné. Zadní světlo je velmi podprůměrné a hlavně pověstné svým praskáním žárovek. Proto jsem provedl úpravu pomocí LED diod a byl klid.

Yuki Sport


Budíky jsou vyvedené v exkluzivním stylu, dokonce i s kontrolkou zařazeného stupně (ze začátku velmi užitečná věc, nebylo potřeba počítat kvalty). Dále obsahují otáčkoměr, tachometr (přeměřuje řádově o 20 km/h), kontrolku neutrálu, kontrolku světel a kontrolku blinkrů.

Yuki Sport


Zrcátka v originál stavu byly dosti velké, ovšem za jízdy díky vibracím nepoužitelné. Pozn. Vibrace jsou specialitou YUKI.

 Motor, brzdy, podvozek
 Motoricky je yuki příbuzná s Hondou CB, 4 taktní OHC rozvod s 8 Kw výkonu. Motor jede pěkně od spodu, což je velmi potěšující. Spotřeba se pohybovala kolem 3 litrů, což je taky parádní. Co už tak super není jsou vibrace, na motorce bych nedoporučoval absolvovat delší cestu než 100km v kuse nebo jinak z vás vytřese aj to co v sobě nemáte. Trochu pomohlo, když jsem pod úchyty motoru dal kousky duše do kola, ale i tak to bylo něco neuvěřitelného. Přední brzda byla tvořena kotoučem a plovoucím dvou pístkovým třmenem, který dokázal přední kolo bloknout, proto ani stoppie nebylo nijak obtížné.

Yuki Sport

Zadní bubnová brzda není nijak účinná, ale při troše hrubé síly zadní kolo šlo do driftu. Podvozkově yuki nijak nevyniká. Přední vidlice je měkká, ale to se dá vyřešit hustším olejem a podložkami pod pružiny. Zadní pružící jednotky jsou stále nastavitelné pouze minimálně. Co se týče zatáček, tak dají se projíždět s obstojným náklonem a křečí v rukách, jelikož je motorka stavěná spíše na pomalou jízdu a vlní se ! Laicky řečeno nedrží stopu. K tomu nepřispívaji ani pneumatiky ve předu 3.25/18 a v zadu 4.00/18. Velikost kol je neobvyklá a proto se těžce zháněji kvalitní gumy. Ovšem takové firmy jako SAVA , MITAS nebo CONTINENTAL tyto rozměry vyrábí.

 Praktičnost
 Motorka je dobře stavěna na pojíždění v městském provozu a okolí. Dá se na ní i cestovat, jelikož nádrž o obsahu 15 litrů a spotřeba 3 litry poskytují dobrý akční rádius. Pomineme-li vibrace je na to ideální. Dle mého názoru je tahle motorka vhodná pro začátečníky zejména svým chováním a parametry.


PLUSY MOTORKY
TDR
MÍNUSY MOTORKY
TDR

Aprilia Futura

Aprilia Futura

Aprilia Futura

Aprilia Futura
Autor: Béďa
Copyright © 2004-2008 Torm. Kód a originální design vytvořil Whitwa. Edited & Admin TORM Webhosting by Design-pr-.cz